• Home
  • Clubs
    • Céramique
    • Geusselt
    • Mariaberg
    • Roermond
    • Herten
    • Panningen
    • Weert
  • Groepslessen
  • Begeleiding
  • Abonnementen
  • Contact
  • Home
  • Clubs
    • Céramique
    • Geusselt
    • Mariaberg
    • Roermond
    • Herten
    • Panningen
    • Weert
  • Groepslessen
  • Begeleiding
  • Abonnementen
  • Contact
Lid worden
  • Home
  • Clubs
    • Céramique
    • Geusselt
    • Mariaberg
    • Roermond
    • Herten
    • Panningen
    • Weert
  • Groepslessen
  • Begeleiding
  • Abonnementen
  • Contact
Lid worden

Waar kunnen we

je mee helpen?

Welke manieren van betaling zijn er?

Alle betalingen van abonnementen gebeuren via incasso. Bij een inschrijving op de club dien je het eerste bedrag te pinnen, daarna zullen we de rest van de maanden gebruik maken van incasso.

Wanneer vind er een incasso plaats?

Dit is geheel afhankelijk van wanneer jij jouw abonnement hebt afgesloten. Via de il fiore app onder het kopje Facturen kun je jouw openstaande en betaalde facturen zien. Op deze facturen staat ook de periode weergegeven waarop de factuur betrekking heeft.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Dit kun je helaas niet zelf wijzigen. Hiervoor kun je een ticket aanmaken via het contactformulier. Belangrijk is dat je een kopie van de bankpas hebt, deze hebben we namelijk nodig bij het verwerken van de wijziging.

Wat gebeurt er als de incasso niet lukt?
Dan ontvang je van ons een mail dat de incasso helaas niet is gelukt. We proberen een paar dagen later nogmaals, zonder extra kosten, te incasseren. Ook voegen we in de mail een link toe waarmee je de betaling kunt voldoen. Lukt de incasso voor een tweede keer niet, dan ontvang je van ons wederom een mail en dan brengen we bankkosten in rekening.
 
Wanneer er niet wordt gereageerd op de mail met de tweede herinnering wordt de post overgedragen aan incassobureau Van Hoek & Partners. Wanneer dit is gebeurd ontvang je een brief van Van Hoek & Partners en kun je contact met hun opnemen om de betaling af te wikkelen
Kan ik betalen op de club als de incasso niet gelukt is?

Openstaande posten kun je gemakkelijk via de il fiore app betalen wanneer een automatische incasso niet is gelukt. Onder het kopje “Facturen” in de app kun je jouw openstaande facturen inzien en betalen. Het is ook mogelijk om bij de balie van de club met PIN te betalen.

Wanneer kan ik weer trainen na het krijgen van een aanmaning?

Wanneer je je achterstallige betaling geheel hebt voldaan krijg je weer toegang tot de club. Deze betaling kun je op de club voldoen of via de il fiore app.

Let op: wanneer jouw openstaande post is overgedragen aan incassobureau Van Hoek & Partners dien je de openstaande post aan hun te betalen. Zij zorgen dan voor de afwikkeling. Daarna kun je weer bij ons komen sporten.

Waarom krijg ik een betalingsherinnering of aanmaning?

Wanneer het niet gelukt is om jouw lidmaatschapsgeld de eerste keer te incasseren ontvang je van ons een mail dat het niet is gelukt, in deze mail staat ook een link waarmee je de betaling kunt voldoen. Wanneer je de betaling niet voldoet via de link zullen we een paar dagen later nogmaals proberen om het bedrag te incasseren. Wanneer dit een tweede keer niet lukt sturen wij wederom een mail en brengen wij € 2,99 bankkosten in rekening. In deze mail zal weer een link opgenomen zijn waarmee je het bedrag kunt voldoen. Wij zullen het bedrag dan niet nogmaals incasseren dus het zal door jou zelf betaald moeten worden. Wanneer je het bedrag niet binnen 7 dagen voldoet zal de openstaande post overgedragen worden aan incassobureau Van Hoek & Partners. Van hun ontvang je dan een officiële laatste herinnering. Je hebt 14 dagen om dan de post te betalen of een betalingsregeling met Van Hoek & Partners af te speken. Wanneer je dit niet binnen 14 dagen doet zullen zij overgaan tot incasso met bijkomende incassokosten.

Ik heb een factuur nodig van mijn abonnementsgeld, waar kan ik deze vinden?

Je vindt al jouw facturen makkelijk terug in onze il fiore healthcenters app. Deze app kan je downloaden via de App store of Google Play store.

Wanneer je bent ingelogd kun je klikken op het tabje “meer” met de 3 puntjes onderin het scherm. Hier staan verschillende kopjes, waaronder het kopje “facturen”. Wanneer je hier op klikt vind je al jouw openstaande en reeds betaalde facturen. Let op dat je bovenin het scherm de filter juist hebt staan om jouw benodigde facturen te kunnen vinden. Deze staat standaard ingesteld op openstaande facturen.  Je kan hier ook kiezen voor de opties “voldaan” en “alle”.

Lukt het niet om in te loggen? Of heb je nog geen inloggegevens voor de app? neem dan contact met ons op via het contactformulier, dan kunnen wij je hierbij verder helpen.

Er wordt een ander bedrag afgeschreven dan normaal, hoe kan dit?

Zoals aangekondigd in onze mail van 30 november 2022 hebben wij onze prijzen geïndexeerd per 1 januari 2023. Dit doen wij conform onze algemene voorwaarden.

Wat deze indexatie voor jou betekend kun je eenvoudig terugzien in onze il fiore healthcenters App. Wanneer je deze nog niet hebt kun je de app downloaden in de App store of Google Play store.

Wanneer je bent ingelogd kun je onder het tabje “Abonnementen” jouw actuele abonnement zien en wat deze kosten gaan zijn.

Wij incasseren altijd voordat de termijn start, in jouw bankafschrift kun je zien op welke termijn de incasso betrekking heeft. Tevens kun je dit zien op de facturen in de app. 

Lukt het niet om in te loggen? Of heb je nog geen inloggegevens voor de app? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, dan kunnen wij je hierbij verder helpen.

Voor onze algemene voorwaarden, zie https://www.ifhc.nl/algemene-voorwaarden/.

FAQ

INSCHRIJVEN

FAQ

BETALEN

FAQ

LIDMAATSCHAP

FAQ

KLACHTEN

faq

ADD-ONS

faq

PERSONAL TRAINING

FAQ

GROEPSLESSEN

FAQ

FACILITEITEN

FAQ

IL FIORE APP

il fiore healthcenters © 2023

Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • Dagpas
  • Ambassadeurs
  • Openingstijden
  • Huisregels
  • Algemene voorwaarden
Links
  • Vacatures
  • Intranet
Snel naar
  • Clubs
  • Zones
  • Groepslessen
  • Begeleiding

il fiore healthcenters © 2023

  • Veelgestelde vragen
  • Dagpas
  • Ambassadeurs
  • Openingstijden
  • Huisregels
  • Algemene voorwaarden
  • Clubs
  • Zones
  • Groepslessen
  • Begeleiding
  • Dagpas
  • Privacybeleid
  • Camerabeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
Facebook Youtube Instagram
  • Privacyverklaring
  • Camerabeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer