Nee, daar hoef jij je geen zorgen om te maken! Jouw lidmaatschap wordt na de contractduur gewoon verlengd. Mocht je jouw abonnement op willen zeggen kan dit in de Il Fiore App. Het lidmaatschap wordt dan beëindigd met een opzegtermijn van 4 weken. De opzegtermijn gaat in nadat de betaaltermijn die loopt op moment van opzeggen is afgelopen.
Jij kunt jouw abonnement gemakkelijk zelf opzeggen in onze il fiore App. Hier kun je, wanneer je op “abonnementen” klikt, jouw abonnement opzeggen. Houdt hierbij rekening met de voor jou geldende opzegtermijn.
Ja, de clubkey/pas kun je de laatste keer dat je komt sporten bij ons komen inleveren. Heb je hier zelf geen tijd voor, dan mag iemand anders hem ook voor je inleveren. Wanneer de clubkey/pas ingeleverd is krijg je een bewijs van inlevering. Bewaar dit bewijs goed, mocht er iets fout gaan kun je altijd aantonen dat je jouw clubkey/pas hebt ingeleverd.
Heb je al goed gezocht en weet je zeker dat je hem kwijt bent? In het laatste geval is het altijd mogelijk om een nieuwe pas te kopen bij de receptie. De kosten hiervoor bedragen € 15,-.
Bij de premium clubs kan vroegtijdig opgezegd worden wanneer er verhuisd wordt naar een plek buiten een straal van 20KM van club. Bij de Basic clubs kan er niet vroegtijdig opgezegd worden in verband met verhuizing.
Premium clubs zijn Maastricht (Céramique) en Maastricht (Geusselt).
Wanneer je door medische redenen niet kunt sporten kunnen we het lidmaatschap tijdelijk voor je bevriezen. Helaas is het niet mogelijk om vroegtijdig je contract te beëindigen. Neem voor een bevriezing contact met ons op via het contactformulier.
Let op: wanneer je jouw abonnement bevriest wordt de einddatum van jouw contract verschoven met de periode dat jouw abonnement bevroren is.
Jazeker is dit mogelijk, dit kun je regelen via ons contactformulier of aan de balie van jouw club. Jouw abonnement wordt dan omgezet per eerstvolgende betaaldatum.