We zijn weer geopend ­čą│: Schrijf je nu in en ontvang 4 weken sporten extra! ­čÄü We zijn weer geopend ­čą│: Schrijf je nu in en ontvang 4 weken sporten extra! ­čÄü

Onze clubs zijn weer open!

We mogen een beperkt aantal sporters tegelijk laten sporten. Jullie kunnen in de mobiele app of op member.ifhc.nl nakijken hoeveel mensen er in de club aanwezig zijn zodat je weet of er een plekje vrij is in de club.

Welke maatregelen worden er momenteel getroffen?

We hebben extra maatregelen getroffen om een veilige sportomgeving te cre├źren waar iedereen met een goed gevoel zijn sportdoelen kan komen behalen. Zo laten we ook minder mensen tegelijk in de club zodat er voldoende afstand kan worden bewaard! Jullie kunnen in de mobiele app of op member.ifhc.nl nakijken hoeveel mensen er in de club aanwezig zijn zodat je weet of er een plekje vrij is in de club.

De overige maatregelen zijn als volgt:

  • Draag een mondkapje. Tijdens het lopen is een mondkapje verplicht, mondkapjes mogen af tijdens het sporten.
  • Houd 1,5 meter afstand. Alle apparatuur staat ver genoeg uit elkaar om 1,5 meter afstand te garanderen. Daar waar dit niet mogelijk is, zal apparatuur buiten gebruik gesteld worden.
  • Desinfecteer bij binnenkomst je handen. Bij iedere locatie staat bij de ingang een desinfectiezuil hiervoor.
  • Zorg dat je jouw handdoek niet vergeet. Ons personeel zal controleren op het gebruik van een handdoek en zal de toegang ontzeggen wanneer je geen handdoek meeneemt. Deze is dus echt verplicht! Uiteraard zijn handdoeken ook te koop bij de receptie.
  • De kleedkamers en douches zijn gewoon open.
  • Toiletten zijn wel toegankelijk. Reinig het toilet zelf voor en na gebruik.
  • Alle materialen dien je als sporter zelf voor en na ieder gebruik te reinigen. Wij zorgen uiteraard voor voldoende reinigingsmiddelen om dit mogelijk te maken. We willen dit echt benadrukken om de veiligheid voor iedereen te garanderen.
  • Onze 24/7 clubs zijn 24/7 geopend. 
  • Schud geen handen en bewaar de High Five voor later
  • Check vooraf in onze app of op member.ifhc.nl of er plaats beschikbaar is in jouw il fiore club.
  • BELANGRIJK: Symptomen = niet komen! Heb je in de afgelopen 24 uur last van ├ę├ęn of meerdere van de volgende klachten gehad: hoesten, verkoudheidsklachten, verhoging of koorts, benauwdheid, reuk- en/of smaakverlies? Dan mag je helaas niet komen sporten.

We zien je hopelijk snel bij een van onze clubs!

Zijn de lidmaatschappen bevroren tijdens de sluiting?

Bij de start van deze tweede lockdown waren we in de veronderstelling dat de sluiting maar van korte duur zou zijn, helaas bleek dat deze lockdown iets langer ging duren dan vooraf gehoopt. In het begin van de tweede lockdown had je de keuze om jouw abonnement zelf te bevriezen. Gezien de lockdown werd verlengd hebben we besloten om vanaf 1 februari te stoppen met incasseren en alle abonnementen te bevriezen tot 19 mei 2021. Wanneer onze clubs weer open gaan, wordt de incasso vanzelf weer opgestart.

Moet ik de bevriezing zelf van mijn lidmaatschap verwijderen wanneer de clubs weer opengaan?

Nee, dit hoeft niet. Wij zullen zorgen dat alle bevriezingen van de lidmaatschappen worden gehaald wanneer we weer open mogen. Ook wanneer je jouw bevriezing langer hebt geactiveerd dan 19 mei 2021 zullen wij de bevriezing op 19 mei eruit halen. Heb jij een bevriezingsformulier ingevuld aan de receptie van jouw club of aangevraagd via ons contactformulier? Dan zal jouw bevriezing voor de afgesproken tijd in jouw account blijven staan.

Wanneer wordt er weer gestart met incasseren?

Nu onze clubs weer opengaan zullen we het incasseren weer op gaan starten. De eerste incasso heeft betrekking op de periode van mei en juni. Normaalgesproken incasseren we altijd voordat de maand begint dus in deze incasso wordt de resterende maand van mei ge├»ncasseerd en de vooruitbetaling van juni.  Bij het opstarten van het incasseren wordt rekening gehouden met gelden die jij mogelijk al betaald hebt over de periode dat jouw abonnement bevroren was. Jouw eerste incasso kan dus afwijken van het standaardbedrag wat je van ons gewend bent.

Via de app of op member.ifhc.nl kun je inzien welke betalingen nog open staan en op welke periode dit betrekking heeft. Ga hiervoor jaar ‘profiel’ -> ‘betalingen’.

Bieden jullie gewoon groepslessen aan?

Het geven van live groepslessen binnen is weer gestart! Je kunt je dus weer aanmelden via de mobiele app of via member.ifhc.nl.

Zijn de zonnebanken in gebruik?

Ja, de zonnebanken zijn weer open!

Ik heb mijn lidmaatschap voor een of twee jaar vooruitbetaald, is mijn lidmaatschap ook bevroren?

Ja, ook jouw lidmaatschap is bevroren tot 19 mei 2021. De einddatum van jouw een- of tweejarig lidmaatschap zal verschoven worden met de periode dat je lidmaatschap bevroren is geweest. Hierdoor kun je dus langer gebruik maken van onze faciliteiten.

Mijn lidmaatschap was bevroren maar er is alsnog geïncasseerd, wat nu?

Waarschijnlijk hebben onze incasso en het instellen van de bevriezing van jouw abonnement zich gekruist. Het geïncasseerde bedrag zal op jouw account blijven staan en verrekend worden met de eerstvolgende incasso wanneer we weer geopend zijn.

Ik heb al betaald voor de periode dat jullie gesloten zijn geweest, word ik hiervoor gecompenseerd?

Mocht je al betaald hebben voor de periode dat jouw abonnement bevroren was of een jaar vooruitbetaald hebben? Jouw lidmaatschap is alsnog bevroren van 1 februari 2021 tot 19 mei 2021, of langer wanneer je de bevriezing zelf eerder hebt ingezet. Het vooruitbetaalde of te veel betaalde lidmaatschapsgeld wordt dan verrekend met de eerstvolgende incasso wanneer we weer geopend zijn.

Ik heb mijn bevriezing zelf verwijderd en nu zijn de lidmaatschapsgelden voor de gehele afgelopen periode geïncasseerd, wat nu?

Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met het verwijderen van de bevriezing van jouw lidmaatschap. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier en dan kunnen wij dit voor jou herstellen. Het te veel geïncasseerde bedrag zal op jouw account blijven staan en verrekend worden met de eerstvolgende incasso wanneer we weer geopend zijn.

Kan ik mijn abonnement vroegtijdig opzeggen door de tijdelijke sluiting?

Nee, een contract ontbinden voor een niet geleverde dienst ten tijde van corona is vanuit de wet niet mogelijk. Wanneer de contractduur van jouw abonnement is afgelopen of je hebt een maandelijks opzegbaar abonnement is opzeggen uiteraard wel mogelijk. Dit doe je eenvoudig via “Mijn il fiore”.

Kan ik gewoon inschrijven als nieuw lid?

Je kunt je gewoon inschrijven via ons inschrijfformulier!