Onze clubs zijn gesloten tot 9 februari 2021! Onze clubs zijn gesloten tot 9 februari 2021!

Zijn de il fiore healthcenters clubs gesloten?

Ja, helaas zijn alle clubs gesloten vanaf 15 december!

Hoelang blijven de clubs gesloten?

We volgen de richtlijnen van de overheid. Tot nader order is de sluitingsperiode tot 9 februari.

Worden de lidmaatschappen bevroren tijdens de sluiting?

In de periode dat we gesloten zijn, is het mogelijk om jouw lidmaatschap te bevriezen. Dit kun je zelf doen via “Mijn Il Fiore”. Je kunt hier inloggen met het mailadres wat je hebt ingegeven bij inschrijving. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je deze opnieuw opvragen met de functie “wachtwoord vergeten”. Mocht je de foutmelding krijgen dat jouw gebruikersaccount verwijderd is, dan hebben wij een ander mailadres van jou in ons systeem staan en willen we je vragen om ons via het contactformulier het juiste mailadres door te geven zodat we dit kunnen aanpassen.

Als je bent ingelogd ga je naar profiel -> contractgegevens -> en klik je op jouw lidmaatschap. In dit scherm is links onder een knop “lidmaatschap bevriezen” beschikbaar. Als je hierop klikt kun je de stappen doorlopen om je lidmaatschap te bevriezen. Het is niet mogelijk om het lidmaatschap met terugwerkende kracht te bevriezen. Bij de einddatum willen we jullie verzoeken 9 februari 2021 in te geven. Let op! Ook als je een latere datum ingeeft zal op 9 februari ons systeem de bevriezing automatisch verwijderen. Vanaf het moment dat we weer openen op 10 februari zijn alle lidmaatschappen weer actief en zal er weer gestart worden met incasseren.

Let op! Indien je naast het reguliere lidmaatschap ook nog een upgrade hebt voor bijvoorbeeld groepslessen of koffie & thee, dien je ook deze upgrade te bevriezen door bovenstaande stappen te doorlopen.

Na de bevriezing ontvang je automatisch een bevestigingsmail van de bevriezing en weet je dus direct of de bevriezing gelukt is.

Ik heb mijn lidmaatschap voor een of twee jaar vooruitbetaald, kan ik gewoon mijn lidmaatschap bevriezen?

Ja, ook jij kan gewoon je lidmaatschap bevriezen. De einddatum van jouw een- of tweejarig lidmaatschap zal verschoven worden met de periode dat je lidmaatschap bevroren is geweest. Hierdoor kun je dus langer gebruik maken van onze faciliteiten.

Ik heb mijn lidmaatschap bevroren maar er is alsnog geïncasseerd, wat nu?

Waarschijnlijk hebben onze incasso en het instellen van de bevriezing van jouw abonnement zich gekruist. Het geïncasseerde bedrag zal op jouw account blijven staan en verrekend worden met de eerstvolgende incasso wanneer we weer geopend zijn.

Wat gebeurt er met mijn lidmaatschap en betalingen indien de clubs voor langere periode gesloten zijn?

Momenteel is het voor ons, net als voor jullie, een onduidelijke periode en volgen we de richtlijnen van de overheid nauw op. Zodra er nieuwe richtlijnen of maatregelen bekend zijn, zullen we onze leden via mail of deze veelgestelde vragen pagina informeren.

Ik heb al betaald voor deze periode, word ik hiervoor gecompenseerd?

Mocht je al betaald hebben voor deze periode of een jaar vooruitbetaald hebben kun je alsnog gewoon je abonnement bevriezen zoals hierboven vermeld. Het vooruitbetaalde lidmaatschapsgeld wordt dan verrekend met de eerstvolgende incasso wanneer we weer geopend zijn.

Kan ik mijn abonnement vroegtijdig opzeggen door de tijdelijke sluiting?

Nee, een contract ontbinden voor een niet geleverde dienst ten tijde van corona is vanuit de wet niet mogelijk. Wanneer de contractduur van jouw abonnement is afgelopen of je hebt een maandelijks opzegbaar abonnement is opzeggen uiteraard wel mogelijk. Dit doe je eenvoudig via “Mijn il fiore”.

Ik ben een nieuw lid en heb een gratis periode gekregen, blijft deze geldig?

Ja, wanneer je jouw abonnement bevriest zoals hierboven beschreven zal de gratis periode opschuiven en weer van toepassing zijn zodra we weer open gaan.

Kan ik me wel inschrijven als nieuw lid?

Je kunt je gewoon inschrijven via ons inschrijfformulier!