fbpx
Onze clubs zijn gesloten tot en met 15 maart 2021! Onze clubs zijn gesloten tot en met 15 maart 2021!

Zijn de il fiore healthcenters clubs gesloten?

Ja, helaas mogen we jullie nog steeds niet verwelkomen in onze clubs. Gelukkig hoeft dat niet te betekenen dat jullie niet meer kunnen bewegen. Onze groepslessen en 1 op 1 coachings zijn nog steeds beschikbaar. Lees hieronder verder over het activeren van het lockdown-pakket en maak alvast een goede start voor onze heropening!

Samen blijven we fit en ook hier komen we wel doorheen! Nog even volhouden!

Hoelang blijven de clubs gesloten?

We volgen de richtlijnen van de overheid. Tot nader order is de sluitingsperiode tot en met 15 maart.

Worden de lidmaatschappen bevroren tijdens de sluiting?

Bij de start van deze tweede lockdown waren we in de veronderstelling dat de sluiting maar van korte duur zou zijn, helaas is nu gebleken dat deze lockdown iets langer gaat duren dan vooraf gehoopt. In het begin van de tweede lockdown had je de keuze om jouw abonnement zelf te bevriezen. Gezien de lockdown weer verlengd is hebben we besloten om vanaf 1 februari te stoppen met incasseren en alle abonnementen te bevriezen tot 15 maart 2021. Wanneer onze clubs weer open gaan, wordt de incasso vanzelf weer opgestart. Indien je jouw abonnement de afgelopen periode al hebt bevroren wordt deze bevriezing verlengd tot 15 maart 2021.

Bieden jullie tijdens de sluiting online opties aan?

Ja! De afgelopen periode zijn we enthousiast aan de slag gegaan met online opties tijdens deze lockdown. Zo bieden wij online groepslessen aan en een lockdown-pakket.

Momenteel worden er live online circa 40 lessen per week gegeven waardoor er zeker weten iets voor jou tussen zit! Mocht je in de tussentijd gebruik willen maken van onze online lessen, dan dien je je bevriezing zelf te verwijderen via Mijn Il Fiore.

Je kunt hier inloggen met het mailadres wat je hebt ingegeven bij inschrijving. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je deze opnieuw opvragen met de functie “wachtwoord vergeten”. Mocht je de foutmelding krijgen dat jouw gebruikersaccount verwijderd is, dan hebben wij een ander mailadres van jou in ons systeem staan en willen we je vragen om ons via het contactformulier het juiste mailadres door te geven zodat we dit kunnen aanpassen.

Als je bent ingelogd ga je naar profiel -> contractgegevens. In dit scherm is rechts onder een knop “Bevriezing verwijderen” beschikbaar.

Kijk voor het groepslesrooster van jouw club op onze website.

Daarnaast is het ook mogelijk om via onze app het lockdown-pakket aan te schaffen. Tot de heropening blijven we leden met dit pakket voorzien van waardevolle content en nemen we hen mee in de wereld van voeding, training en mindset, de 3 pijlers waar il fiore Personal Training voor staat.

Naast de dagelijkse online groepslessen en de webinars, heb je dan ook de mogelijkheid om een persoonlijke 1:1 sessie in te plannen met een il fiore Personal Trainer. Hierin zoomen we samen in op jouw persoonlijke situatie.

Wanneer je ook van het lockdown fitness pakket gebruik wil maken kun je deze zelf activeren via de app of via ‘Mijn il fiore’.

Ik heb mijn lidmaatschap voor een of twee jaar vooruitbetaald, wordt mijn lidmaatschap ook bevroren?

Ja, ook jouw lidmaatschap zullen we bevriezen. De einddatum van jouw een- of tweejarig lidmaatschap zal verschoven worden met de periode dat je lidmaatschap bevroren is geweest. Hierdoor kun je dus langer gebruik maken van onze faciliteiten.

Mijn lidmaatschap is bevroren maar er is alsnog geïncasseerd, wat nu?

Waarschijnlijk hebben onze incasso en het instellen van de bevriezing van jouw abonnement zich gekruist. Het geïncasseerde bedrag zal op jouw account blijven staan en verrekend worden met de eerstvolgende incasso wanneer we weer geopend zijn.

Wat gebeurt er met mijn lidmaatschap en betalingen indien de clubs voor langere periode gesloten zijn?

Momenteel is het voor ons, net als voor jullie, een onduidelijke periode en volgen we de richtlijnen van de overheid nauw op. Zodra er nieuwe richtlijnen of maatregelen bekend zijn, zullen we onze leden via mail of deze veelgestelde vragen pagina informeren.

Ik heb al betaald voor deze periode, word ik hiervoor gecompenseerd?

Mocht je al betaald hebben voor deze periode of een jaar vooruitbetaald hebben kun je alsnog gewoon je abonnement bevriezen zoals hierboven vermeld. Het vooruitbetaalde lidmaatschapsgeld wordt dan verrekend met de eerstvolgende incasso wanneer we weer geopend zijn.

Kan ik mijn abonnement vroegtijdig opzeggen door de tijdelijke sluiting?

Nee, een contract ontbinden voor een niet geleverde dienst ten tijde van corona is vanuit de wet niet mogelijk. Wanneer de contractduur van jouw abonnement is afgelopen of je hebt een maandelijks opzegbaar abonnement is opzeggen uiteraard wel mogelijk. Dit doe je eenvoudig via “Mijn il fiore”.

Ik ben een nieuw lid en heb een gratis periode gekregen, blijft deze geldig?

Ja, wanneer jouw abonnement is bevroren zal de gratis periode opschuiven en weer van toepassing zijn zodra we weer open gaan.

Kan ik me wel inschrijven als nieuw lid?

Je kunt je gewoon inschrijven via ons inschrijfformulier!