fbpx
Onze clubs zijn gesloten tot en met 20 april 2021! Onze clubs zijn gesloten tot en met 20 april 2021!

Welke manieren van betaling zijn er?

Alle betalingen van abonnementen gebeuren via incasso. Bij een inschrijving op de club dien je het eerste bedrag te pinnen, daarna zullen we de rest van de maanden gebruik maken van incasso.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Dit kan je helaas niet zelf wijzigen. Hiervoor kan je een ticket aanmaken via het contactformulier ifhc.nl/contact/. Belangrijk is dat je een kopie van de bankpas hebt, deze hebben we namelijk nodig bij het verwerken van de wijziging.

Contactformulier

Wat gebeurt er als de incasso niet lukt?

Dan proberen we een week later nogmaals, zonder extra kosten, te incasseren. Lukt dit niet dan brengen we extra incassokosten in rekening.

Kan ik betalen op de Club als de incasso niet gelukt is?

Openstaande posten kun je gemakkelijk via “Mijn il fiore” betalen wanneer een automatische incasso niet is gelukt.

Mijn il fiore

Wanneer kan ik weer trainen na het krijgen van een aanmaning?

Wanneer je je achterstallige betaling geheel hebt voldaan krijg je weer toegang tot de club. Deze betaling kan je op de club voldoen of via “Mijn il fiore”.

Mijn il fiore

Waarom krijg ik een betalingsherinnering of aanmaning?

Wanneer het niet gelukt is om jouw lidmaatschapsgeld te incasseren en de achterstallige betaling 14 dagen open staat zal er een eerste betalingsherinnering volgen. Wanneer 14 dagen na de eerste betalingsherinnering de betaling nog niet is voldaan zal er een tweede herinnering volgen. Als er 14 dagen na de tweede betalingsherinnering nog niet is betaald komt de derde betalingsherinnering. Dan heb je nog 14 dagen de tijd om te betalen, betaal je de openstaande post alsnog niet, dan wordt je contract beëindigd en geven we de openstaande betaling uithanden aan een incasso bureau.