Sport nu tot 8 weken extra gratis + geen inschrijfgeld! Sport nu tot 8 weken extra! + geen inschrijfgeld

Welke manieren van betaling zijn er?

Alle betalingen van abonnementen gebeuren via incasso. Bij een inschrijving op de club dien je het eerste bedrag te pinnen, daarna zullen we de rest van de maanden gebruik maken van incasso.

Wanneer vind er een incasso plaats?

Dit is geheel afhankelijk van wanneer jij jouw abonnement hebt afgesloten. Via de Sportivity app onder het kopje Facturen kun je jouw openstaande en betaalde facturen zien. Op deze facturen staat ook de periode weergegeven waarop de factuur betrekking heeft.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Dit kan je helaas niet zelf wijzigen. Hiervoor kan je een ticket aanmaken via het contactformulier ifhc.nl/contact/. Belangrijk is dat je een kopie van de bankpas hebt, deze hebben we namelijk nodig bij het verwerken van de wijziging.

Contactformulier

Wat gebeurt er als de incasso niet lukt?

Dan ontvang je van ons een mail dat de incasso helaas niet is gelukt. We proberen een week later nogmaals, zonder extra kosten, te incasseren. Ook voegen we in de mail een link toe waarmee je de betaling kan voldoen. Lukt de incasso voor een tweede keer niet, dan ontvang je van ons wederom een mail en dan brengen we bankkosten in rekening.

Kan ik betalen op de Club als de incasso niet gelukt is?

Openstaande posten kun je gemakkelijk via de Sportivity app betalen wanneer een automatische incasso niet is gelukt. Onder het kopje “Facturen” in de app kun je jouw openstaande facturen inzien en betalen.

Wanneer kan ik weer trainen na het krijgen van een aanmaning?

Wanneer je je achterstallige betaling geheel hebt voldaan krijg je weer toegang tot de club. Deze betaling kan je op de club voldoen of via de Sportivity app.

Waarom krijg ik een betalingsherinnering of aanmaning?

Wanneer het niet gelukt is om jouw lidmaatschapsgeld de eerste keer te incasseren ontvang je van ons een mail dat het niet is gelukt, in deze mail staat ook een link waarmee je de betaling kan voldoen. Wanneer je de betaling niet voldoet via de link zullen we de week daarop nogmaals proberen om het bedrag te incasseren. Wanneer dit een tweede keer niet lukt sturen wij wederom een mail en brengen wij € 2,99 bankkosten in rekening. In deze mail zal weer een link opgenomen zijn waarmee je het bedrag kan voldoen. Wij zullen het bedrag dan niet nogmaals incasseren dus het zal door jou zelf betaald moeten worden. Wanneer je het bedrag niet binnen 7 dagen zal er een officiële laatste herinnering volgen. Wanneer de laatste herinnering niet binnen 14 wordt betaald zal de openstaande post naar een incassobureau gaan. Let op: hier komen dan nog incassokosten bovenop.