Onze clubs zijn gesloten tot 9 februari 2021! Onze clubs zijn gesloten tot 9 februari 2021!

Wordt mijn lidmaatschap stilzwijgend verlengd?

Ja je lidmaatschap wordt na de contractsduur stilzwijgend verlengd. Het lidmaatschap is dan per 4 weken opzegbaar. Zie hiervoor ook de algemene voorwaarden.

Algemene voorwaarden

Kan ik mijn lidmaatschap tussentijds wijzigen?

Afhankelijk van je huidige lidmaatschap kun je het omzetten naar een ander lidmaatschap. Je kunt altijd upgraden. Dus bijvoorbeeld je 1 jarig contract omzetten naar een 2 jarig contract. Als je na je contractperiode wilt omzetten/verlengen, dan kan dit in de laatste maand van je huidige lidmaatschap. Bij verlenging van je lidmaatschap na je huidige contract heb je ook weer recht op de op dat moment geldende actie/promotie.

Het omzetten van jouw contract doe je eenvoudig via “Mijn Il Fiore”. Je kunt hier inloggen met het mailadres wat je hebt ingegeven bij inschrijving. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je deze opnieuw opvragen met de functie “wachtwoord vergeten”. Mocht je de foutmelding krijgen dat jouw gebruikersaccount verwijderd is, dan hebben wij een ander mailadres van jou in ons systeem staan en willen we je vragen om ons via het contactformulier het juiste mailadres door te geven zodat we dit kunnen aanpassen.

Als je bent ingelogd ga je naar profiel -> contractgegevens. In dit scherm is rechts onder een knop “Nieuw lidmaatschap toevoegen” beschikbaar. Als je hierop klikt kun je de stappen doorlopen om je lidmaatschap te wijzigen. Wanneer je jouw lidmaatschap hebt gewijzigd zal het oude lidmaatschap aflopen op de laatste dag van de maand en het nieuwe lidmaatschap op de 1e van de eerstvolgende maand starten.

Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Contactformulier

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Je kunt jouw lidmaatschap zelf opzeggen. Log in op jouw persoonlijk member area en ga naar “profiel” en vervolgens “contractgegevens”. Hier zie je de actieve lidmaatschappen en eventuele upgrades en na het klikken op het lidmaatschap krijg je een optie om deze op te zeggen. Let op: eventuele upgrades dienen apart opgezegd te worden.

Heeft u deze optie niet? neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Contactformulier

Moet ik na het beëindigen van mijn lidmaatschap mijn Clubkey/pas inleveren?

Ja, de clubkey/pas kun je de laatste keer dat je komt sporten bij ons komen inleveren. Heb je hier zelf geen tijd voor, dan mag iemand anders hem ook voor je inleveren. Wanneer de clubkey/pas ingeleverd is krijg je een bewijs van inlevering. Bewaar dit bewijs goed, mocht er iets fout gaan kun je altijd aantonen dat je jouw clubkey/pas hebt ingeleverd.

Ik ben de Clubkey kwijt, wat nu?

Heb je al goed gezocht en weet je zeker dat je hem kwijt bent? In het laatste geval is het altijd mogelijk om een nieuwe pas te kopen bij de receptie. De kosten hiervoor bedragen € 15,-.

Ik ga verhuizen, kan ik mijn lidmaatschap eerder beëindigen?

Bij de premium clubs kan vroegtijdig opgezegd worden wanneer er verhuisd wordt naar een plek buiten een straal van 20KM van club. Bij de Basic clubs kan er niet vroegtijdig opgezegd worden in verband met verhuizing. 

Premium clubs zijn Maastricht (Céramique) en Maastricht (Geusselt).

Ik kan door medische redenen niet sporten, kan ik mijn lidmaatschap eerder beëindigen?

Wanneer je door medische redenen niet kan sporten kunnen we het lidmaatschap tijdelijk voor je bevriezen. Helaas is het niet mogelijk om vroegtijdig je contract te beëindigen.